lauantai 9. joulukuuta 2017

Kuvaukseen uutta potkua ja joululahjavinkki musiikin ystäville


Olen aivan superonnellinen mun tämän vuoden joululahjasta, jonka sain ostettua itselleni ennakkoon. Pitkäikäinen haaveeni on toteutunut.
Ostin Oulun Kuvan verkkokaupasta Black Friday-tarjouksesta Olympuksen OM-D E-M10 MarkII- kameran. Pakettiin kuului "maailman hoikin pancake-zoom-objektiivi". Lisäksi tilasin Olympukselta vielä 45mm f/1.8 objektiivin, jota vielä odottelen saapuvaksi. Näillä toivon pääseväni hieman kehittymään kuvaajana ja harjoittelemaan entistä monipuolisempaa valokuvausta. Niiiin siistiä!

TRE-kuulokkeet Sudio Sweden

VASA-kuulokkeet Sudio Sweden / Hajuvesi Diesel BAD      

Kameran lisäksi olen saanut muutakin kivaa. 
Sudio Sweden on antanut minulle parit kuulokkeet testiin ja mun on pakko kertoo että on muuten hyvät!
Itselle valitsin nuo valkoiset TRE-mallin langattomat urheilukuulokkeet, jotka on kevyesti parhaat urheilukuulokkeet mitä minulla on tähän mennessä ollut. Pieni tukikaari pitää kuulokkeet hyvin paikallaan kovemmassakin menossa eikä paina eikä purista mistään kohti. Lisäksi toki äänentoisto on hyvä!

Mies sai joululahjaksi nuo alemmat VASA-mallin kuulokkeet, jotka eivät ole valitettavasti langattomat, mutta niissä taas äänentoisto on ihan huippuluokkaa. Mukana tuli neljä paria vaihtotulppia, joista varmasti löytyy oikean kokoiset jokaiseen korvaan. 

Kaikkien Sudion kuulokkeitten mukana tulee nahkainen säilytyspussi. Ei siis enään tarvi sitäkään tuskailla kun vedät kuulokkeet laukusta ja johtojen mukana tulee koko muu sisältö.


 

Jos innostuit kuulokkeista niin koodilla Venla15 saat Sudion kuulokkeista -15% alennuksen.
Jouluun asti tehdyt tilaukset pakataan ihanaan joulurasiaan :)


Nauttikaa joulunajasta ja muistakaa olla ressaamatta (itsellä se ei aina onnistu)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä merkki vierailustasi sivuillani. Jokainen kommentti on tärkeä <3