lauantai 30. tammikuuta 2016

Ilmettä seiniin helpoin keinoin


Ajattelin jakaa muutaman idean, miten olen tehnyt itse tauluja seinille. 
Minä olen tunnetusti yksinkertaisuuden ystävä niin vannon, että nämäkin ideat ovat toteutettavissa jokaisella teistä:)

1. Suurin taulu on tehty leikkaamalla mustasta kontaktista kolmioita ja aseteltu ne valkoiselle paperille
(yllätyin aika suuresti kun näin instassa jollain Australialaisella juuri samanlaisen taulun. Hän oli löytänyt jostain kuvani ja tehnyt samanlaisen :) näin ne ideat kiertää.

2. Viivataulu on tehty raidallisesta pahvista (marimekon lahjapaketeista). Leikkasin erimuotoisia paloja ja asettelin ne sopivasti kehyksiin ja teippailin takaa kiinni.

3.Etumainen taulu on tehty leikkaamalla erivärisistä kartongeista paloja, jotka on aseteltu kehyksiin. So simple!


Mitäs tykkäätte?

12 kommenttia:

  1. Tosi kivoja. Olen tehnyt samantyyppisen kolmiotaulun tytön huoneeseen joskus. Tuo raitataulukin on mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari. Tuo kontaktointi on mun lempipuuhaa:) pinnat on saanu vähä sielä ja täällä kontaktikuviota pintaan.

      Poista
  2. Hienoja ja helppoja. Joskus instassa bongasin vastaavia toteutuksia, mutta harmikseni ne sitten hukkasin. Nyt taas voisi innostua kokeilemaan itsekin.

    VastaaPoista
  3. No onpa kauniita! Ja tosiaan helppotekoisia. Kiitos vinkistä ja ohjeista.

    VastaaPoista
  4. No onpa kauniita! Ja tosiaan helppotekoisia. Kiitos vinkistä ja ohjeista.

    VastaaPoista

Jätä merkki vierailustasi sivuillani. Jokainen kommentti on tärkeä <3