keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Viivaleggingsit

Välillä mulla iskee tarve saada ommella jotain, vaikka olenkin siinä erittäin surkea! Tänään kun sattui sopiva pieni hetki, pengoin kangaspinosta vanhan t-paitani, jonka olen säästänyt ihan sitä varten, että joskus siitä ehkä jotain vielä saa. (Tiedän, että en ole ainoa pihistelijä,  älkää yhtään naureskelko:) 

Valkoinen kangas oli liian tylsä ja läpinäkyvä niin piti keksiä siihen jotain. Kangastussi löytyi kaapista.  Vetelin viivottimen avulla viivoja kankaaseen ja leikkasin vanhojen leggingsien mukaan mallin. Sitten palat yhteen ja VALMIS! 












5 kommenttia:

  1. Kivat on mutta hieman häiritsee lähes tulkoon suora kopionti mainion legginsseistä. Varsinki kun et edes maininnut asiasta blogitekstissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hö, Kyllä, näiden idea on saatu Mainion leggareista. Ajattelin heti kun niiden mallin näin, että olispa hauska kokeilla itse OMAAN käyttöön tuollaiset tehdä. Minä kun olen sellainen, että kokeilen ensin tehdä itse ennen kuin menen kaupasta hakemaan. Mainitsin ensin tekstissä tästä, mutta ajattelin että siitä kuitenkin joku pahoittaa mielensä, pahoittaa myös siitä että jätän sen mainitsematta, joten tekeepä miten tahansa niin mielensäpahoittajia riittää. Olen pahoillani!

      Poista
  2. Hei, hieno ajatus! Tällaiset kivat yksinkertaiset ovat parhaimpia diy-juttuja.

    VastaaPoista
  3. On kyllä veikeät! :) Söpöt, tekisi mieli itselle samankaltaisia! :)

    VastaaPoista

Jätä merkki vierailustasi sivuillani. Jokainen kommentti on tärkeä <3