keskiviikko 15. elokuuta 2018

Syksy saa tulla. Olen lähes valmis.







Olen tehnyt useammat villasukat itselleni, mutta niillä on vain paha taipumus hävitä johonkin tai sitten olen heti lahjoittanut ne eteenpäin. Nyt päätin, että teen ohuet pitkävartiset sukat, jotka ovat kivat myös kenkien sisällä esim. saappaissa tai maihareissa. 
Ohjeen sukkiin löysin Novitan sivuilta, mutta tein itselleni hieman lyhyemmät, jotta varsi jää juuri polven alapuolelle. Lankana käytin Novitalta ostettua WYS signature -lankaa, josta tein myös Kalevalapeiton.

Henkisesti en taidakaan olla ihan yhtä valmis syksyn ja talven tuloon :/
Joko teillä on villasukat ja -paidan kaivettu kaapeista?

6 kommenttia:

  1. Mulla on koko kesä ollut ns. lämpöisiä vaatteita kaapissa. Muut ns. toppa-asut/takit vielä silmistä pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suomen kesässä saakin olla aina pari villapaitaa kädenulottuvilla:) onhan siinä silti oma viehätyksensä kun saa laittaa oikein lämpöisästi vaateta päälle.

      Poista
  2. Kauniit sukat ja voi antaa syksyn tulla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sieltä se tulee joka tapauksessa. Halusin minä sitä tai en :D Olenpahan edes jollain tapaa valmistautunut.

      Poista
  3. Niin nätit sukat! Polvisukat ois itelläki to do -listalla.

    VastaaPoista

Jätä merkki vierailustasi sivuillani. Jokainen kommentti on tärkeä <3